شماره: 86
1391/06/02
اخذ گواهینامه رضایت مندی و رسیدگی به شکایات مشتریان / ISO 10002:2004
اخذ گواهینامه رضایت مندی و رسیدگی به شکایات مشتریان / ISO 10002:2004

به گزارش روابط عمومی؛ در جهت استانداردسازی فعالیت ها بالاخص افزایش رضایتمندی و بررسی شکایات مشتریان در فرآیند ارتباط با مشتریان بانک خون بند ناف رویان، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ایزو 10002:2004 از شرکت DAS انگلستان شد.
براین اساس فرآیند پذیرش و ارتباط با مشتریان در این شرکت، طبق این استاندارد در حال اجرا می باشد.
گفتنی است اعضاء می توانند جهت پیگیری پرونده و درخواست های خود با شماره تماس های 27635700 الی 4 (واحد ارتباط با مشتریان) تماس حاصل نمایند./

 

 

حق انتشار محفوظ است ©